80 59 4683 021

خرید گاز نیتروژن

خرید گاز نیتروژن بسته به نیاز شما، گاز نیتروژن را می‌توان به چند روش مختلف خریداری کرد. یکی از روش‌ها، خرید  آن به صورت گازی و در سیلندرهای کربن استیل میباشد که اغلب در اندازه‌های مختلف موجود هستند. برخی شرکت‌ها ممکن است این سیلندرها را برای استفاده‌های مختلف ارائه کنند.

قیمت این گاز به موارد متعددی وابستگی دارد. خلوص گاز، حجم کپسول و نحوه دریافت آن از جمله عوامل موثر بر قیمت گاز N2 در زمان خرید هستند. ممکن است شما قصد داشته باشید کپسول های قدیمی را با این گاز شارژ کنید. بدیهی است که هزینه شارژ کپسول ها با قیمت خرید کپسول و سیلندر گاز N2 متفاوت خواهد بود.

خرید گاز نیتروژن

قیمت شارژ کپسول ازت

شارژ کپسول ازت به طور مستقیم با حجم آن در ارتباط است. برای محاسبه هزینه لازم برای انجام این کار ابتدا باید حجم کپسول را مشخص کرده و قیمت شارژ هر لیتر گاز   N2را از شرکت مورد نظر خود بپرسید. به این ترتیب با انجام یک محاسبه بسیار ساده می توانید قیمت شارژ کپسول ازت را به دست آورید.

 

قیمت کپسول نیتروژن کوچک

کپسول نیتروژن می تواند 1 لیتری، 2 لیتری، 5 لیتری، 10 لیتری، 20 لیتری، 40 لیتری، 50 لیتری باشد. بنابراین برای تعیین قیمت نمی توان گفت منظور از این کپسول، کدام یک از این موارد می باشد. با توجه به این نکته، باید ابتدا حجم دقیق کپسول را مشخص کرده و سپس نسبت به استعلام قیمت اقدام نمایید.

 

خرید سیلندر نیتروژن 40 لیتری

قیمت خرید سیلندر 40 لیتری در مقایسه با سایر انواع  سیلندرهای این گاز، ابعادی متوسط دارد. همین نکته موجب شده است که کاربرد آن در صنایع مختلف بیشتر شده و در موارد متعددی قابلیت استفاده داشته باشد.

 

خرید سیلندر نیتروژن 50 لیتری

سیلندر نیتروژن 50 لیتری یکی از کاربردی ترین انواع کپسول ها برای گاز نیتروژن  می باشد. این کپسول در مقایسه با نمونه 40 لیتری بزرگتر بوده و به همین علت موارد کاربرد آن متفاوت می باشد.

خرید گاز نیتروژن

 

قیمت سیلندر نیتروژن مایع

همان طور که پیش از این نیز اشاره کردیم، کپسول  N2مایع در حجم های متنوعی ارائه می شود. شما باید بسته به نوع کاربرد و نیاز کسب و کار خود، حجم مورد نیاز را تعیین کنید تا بر این اساس، قیمت کپسول نیتروژن مایع محاسبه گردد.

 

خرید گاز N2

نکته قابل توجه در رابطه با خرید کپسول نیتروژن مایع این است که پیش از خرید باید نسبت به سلامت سیلندر و کپسول گاز اطمینان یابید. همچنین سلامت خروجی مخزن گاز، نکته حائز اهمیت دیگری است که حتما باید پیش از شارژ کپسول مورد بررسی قرار بگیرد.

شرکت سپهر گاز کاویان تولید کننده و تامین کننده انواع گازهای خلوص بالا و گاز میکس می‌باشد، که یکی از این گاز خلوص بالا گاز هیدروژن است. سپهر گاز کاویان با کیفیت بالا و قیمت مناسب گاز خلوص بالا هیدروژن را تهیه و به فروش می‌رساند. همچنین شرکت سپهرگاز کاویان تجهیزات جانبی کپسول‌های گاز هیدروژن از جمله رگولاتر گاز هیدروژن را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

بیشتر بخوانید