80 59 4683 021

شرکت سپهر گاز کاویان: 02146835980 – 02146837072 – 09022734708

خرید گاز کربن دی اکسید | خرید گاز کربنیک

خرید گاز کربنیک : سپهر گاز کاویان تولید کننده و توزیع کننده انواع گازهای تک‌ پایه و میکس می باشد، که یکی از این گاز های خلوص بالا گاز دی اکسید کربن است. سپهر گاز کاویان آزمایشگاه مرجع اداره ساتاندارد با کیفیت و قیمت مناسب کپسول های گاز کربنیک را با خلوص بالا تولید می کند، به فروش می رساند و تحویل می دهد.

لازم به ذکر است برای خرید کپسول های گاز co2 تجهیزات آن از شرکت سپهر گاز کاویان می توانید اقدام نمایید.

برای خرید گاز دی اکسید کربن یا اطلاع از نحوه ی فروش گاز دی اکسید کربن می توانید با شماره دفتر تماس بگیرید. سپهر گاز کاویان کپسول گاز  co2را که حاوی ۲۰ کیلوگرم CO2 می باشد به همراه سرتیفیکیت عرضه می کند.

خرید گاز کربن دی اکسید | خرید گاز کربنیک

گاز دی اکسید کربن چگونه تولید می شود؟

تعداد زیادی به دنبال چگونگی تولید گاز دی اکسید کربن می باشند. در این مطلب یک توضیح مختصری داریم در مورد روش تهیه گاز کربن دی اکسید مجموعه بزرگ سپهر گاز کاویان در تمامی گریدها توضیح می دهیم.

اول برویم سراغ یکی از روش های بسیار گران و ناکارآمد تولید این گاز، که روش تقطیر هوا می باشد. به دلیل ناکارآمد بودن این روش به هیچ عنوان برای تولید توسط هیچ تولید کننده ای در نظر گرفته نمی شود. در نتیجه معمولا از منایع دیگری برای تولید این گاز استفاده می کنند.

جالب است بدانید گاهی این گاز به صورت مواد زائد در زمان تولید آب جو به وجود می آید. یکی از موارد این نوع تولید سوزاندن گازهای فسیلی می باشد.

با این حال ، کار آمدترین روش تولید کربن دی اکسید از آمونیاک است.

آمونیاک یک ماده شیمیایی غیر آلی می باشد که در محصولات تمیز کننده خانگی، تولید پلاستیک و ذخیره مواد غذایی استفاده می شود. گرچه اکثر آمونیاک بیشتر در حیطه کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد

روش تولید آن اینگونه است که با سوزاندن گازهای طبیعی برای جداسازی اتم های کربن و هیدروژن تولید می شود. سپس هیدروژن با نیتروژن ترکیب شده و آمونیاک تولید می شود. این آمونیاک هم در تولید صنعتی و تجاری دی اکسید کربن مورد استفاده قرر می گیرد.

پس از فرآیند تولید آمونیاک، اتم های کربن می توانند با اکسیژن ترکیب شود و co2 را به عنوان محصول جانبی ایجاد کنند. در نهایت هم این گاز به صنایع مورد نیاز فروخته می شود.

خرید گاز کربنیک

سپهر گاز کاویان تولید کننده ی انواع کپسول های گاز کربن دی اکسید می باشد. سپهر گاز کاویان این گاز را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید و به فروش برساند. برای اطلاع از قیمت کپسول گاز کربنیک و خرید گاز کربن دی اکسید می توانید به شماره واتساپ 09128699025پیغام دهید.

خرید گاز کربن دی اکسید | خرید گاز کربنیک

استفاده از سیلندرها و کپسول های دی اکسید کربن

کلیه کپسول‌های گاز دی اکسید کربن دارای شیر سوپاپ دار هستند که در مواقع بحرانی عمل می‌نماید. سیلندر CO2 در حجم‌های ۵ لیتر ۱۰ لیتر ۲۰ لیتر ۴۰ لیتر ۵۰ لیتر برای مصارف مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد.

برای استفاده سیلندر گازکربنیک حتماً از تجهیزات تقلیل فشار استفاده شود و بعد از هر استفاده شیر حتماً بسته شود و همچنین بعد از خالی شدن کپسول مخازن نگهداری CO2 باید در مکانی خنک و همچنین دارای تهویه مناسب و به‌دوراز هرگونه مواد قلیایی و اسید قرار گیرد.

وقتی از CO2 مایع و یخ خشک استفاده می‌نمایید حتماً از پوشش کامل و عینک استاندارد استفاده نمایید.

سیلندرها حتماً باید دارای کلاهک باشد و در محل خود ثابت گردد.

تجزیه CO2 ممکن است به تولید مقداری مونواکسید کربن بیانجامد.

مشخصات فیزیکی دی اکسید کربن (CO2)

کاربرد گاز CO2

کاربرد گاز CO2 در صنایع بسیار متنوع بوده که عمده موارد آن به شرح ذیل می‌باشد:

صنایع سردکننده

تولید نوشابه‌های گازدار

ریخته‌گری و جوشکاری

اطفاء حریق

کنسروسازی مواد غذایی

از گاز CO2 در صنایع مختلف استفاده می شود. برای مثال در جوشکاری (گاز محافظ: گاز کربن دی اکسید به همراه آرگون)، صنایع نفت، در تولید کافئین قهوه، تولید نوشابه‌های گازدار، تولید یخ خشک و غیره از گاز  CO2استفاده می شود.

گاز دی اکسید کربن منبع اصلی کربن برای زندگی روی کره ی زمین است. گیاهان،جلبک ها و برخی از باکتری ها از انرژی نوری برای فتوسنتز کردن کربوهیدرات دی اکسید کربن و آب استفاده می کنند و اکسیژن به عنوان یک محصول زباله ای تولید می شود.