80 59 4683 021

قیمت کپسول گاز آرگون – قیمت سیلندر گاز آرگون

قیمت کپسول گاز آرگون – قیمت سیلندر گاز آرگون ، گاز آرگون با علامت اختصاری Ar در جدول تناوبی مندلیف دارای عدد اتمی ۱۸ است. این گاز به عنوان یک گاز نجیب و سومین گاز از نظر فراوانی شناخته شده است. نام این گاز برگرفته از واژه یونانی به معنی تنبل یا غیرفعال می باشد. گاز آرگون برای موارد مختلفی از جمله جوشکاری، در لامپ های رشته ای و پنجره های دو جداره و … مورد استفاده قرار می گیرد. در صنعت، از طریق تقطیر جزء به جزء هوای مایع به دست می آید.

همانطور که میدانید برای یک گاز نمیتوان قیمتی مشخص  در نظر گرفت زیرا قیمت کپسول آرگون بر اساس حجم ، درصد خلوص و نحوه ارائه آن متغیر می باشد. به طور کلی خرید گاز Ar به دو صورت امکان پذیر است:

برای دریافت لیست قیمت کپسول آرگون از طریق یکی از راه های ارتباطی درج شده در صفحه تماس با ما، با کارشناسان ما تماس بگیرید. با توجه به نوسانات بازار، امکان وجود اختلاف میان قیمت های اعلام شده در سایت با قیمت روز وجود دارد. از این رو برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی می توانید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت سپهر گاز کاویان جدیدترین لیست قیمت کپسول آرگون را در اختیار شما قرار دهند.

 

قیمت شارژ کپسول

قیمت شارژ کپسول گاز به طور مستقیم با خلوص گاز و حجم کپسول یا سیلندر، در ارتباط می باشد. برای تعیین قیمت شارژ کپسول ، ابتدا باید خلوص گاز و حجم را تعیین کرده و بر اساس قیمت شارژ هر لیتر کپسول، هزینه نهایی را محاسبه نمایید.

1.شارژ کپسول آرگون

2.خرید کپسول یا سیلندر Argon

این گاز در حجم های 5 تا ده لیتری قابل ارائه میباشد اما باید گفت که این گاز  40لیتری و 50لیتری بیشترین متقضی را در بازار دارد.

بیشتر بخوانید | گاز نیتروژن چیست ؟

قیمت کپسول آرگون 50 لیتری

کپسول 50 لیتری  بزرگترین سایز سیلندر گازی در آزمایشگاه است و نیز همانند سایر گازها، بسته به درخواست مشتری می تواند به صورت سیلندر آماده و یا شارژ کپسول های قبلی ارائه شود.

قیمت کپسول گاز آرگون – قیمت سیلندر گاز آرگون

قیمت کپسول آرگون 40 لیتری

کپسول 40 لیتری ابعادی متوسط دارد و به همین علت یکی از رایج ترین کپسول های گازی محسوب می شود.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت شارژ سیلندر های گاز آرگون و زمان تحویل  با کارشناسان فروش سپهر گاز کاویان تماس حاصل فرمایید.

قیمت کپسول گاز آرگون – قیمت سیلندر گاز آرگون

شارژ کپسول گاز آرگون

در صورتی که سیلندر های خالی این گاز را دارید میتوانید برای شارژ مجدد کپسول های خود با سپهر گاز کاویان تماس حاصل فرمایید.

بسته به درخواست و نوع کاربرد مشتریان، امکان شارژ کپسول Arنیز وجود دارد. شما می توانید انواع کپسول های 5 لیتری، 10 لیتری، 20 لیتری، 40 لیتری، 50 لیتری که از قبل تهیه کرده و نسبت به سلامت آن ها اطمینان دارید، را به طور مجدد با گاز  Argon شارژ نمایید. به این ترتیب دیگر نیازی به صرف هزینه برای خرید کپسول های جدید نخواهید داشت.

قیمت کپسول گاز آرگون

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت شارژ سیلندر های این گاز و زمان تحویل  با کارشناسان فروش سپهر گاز کاویان تماس حاصل فرمایید.