80 59 4683 021

قیمت کپسول گاز اکسیژن

قیمت کپسول گاز اکسیژن همانطور که میدانید گاز اکسیژن کاربردهای فراوانی دارند.پیش از این نیز گفتیم که کاربردهای آن تنها به طب و پزشکی محدود نشده و در صنایع مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو کپسول های اکسیژن صنعتی با گاز اکسیژن طبی متفاوت می باشد. بدیهی است که قیمت این دو نمونه نیز با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

اغلب کپسول های گاز موجود در بازار از جنس فولاد و یا آلومینیوم هستند. هر چه وزن کپسول کمتر باشد، قیمت آن بیشتر می شود. با توجه به این نکته و سبک تر بودن وزن کپسول های آلومینیومی در مقایسه با کپسول های فولادی، قیمت آن ها نیز بیشتر می باشد.

قیمت کپسول گاز اکسیژن

 

قیمت کپسول اکسیژن کوچک

قیمت کپسول گاز اکسیژن صنعتی به طور مستقیم با حجم آن در ارتباط است. این گاز در سیلندرهای با حجم های مختلف 2 لیتری، 5 لیتری، 10 لیتری، 20 لیتری، 30 لیتری، 40 لیتری، 50 لیتری ارائه می شود. جهت اطلاع از قیمت های دقیق و به روز، از طریق اطلاعات درج شده در صفحه تماس، با ما تماس بگیرید

قیمت کپسول اکسیژن 10 لیتری

کپسول O2، 10 لیتری بیشتر از سایر کپسول ها برای خرید این گاز کاربرد دارد. علت این امر، حجم و ابعاد مناسب آن ها می باشد. ضمن این که وزن این نوع کپسول ها بین 12 تا 15 کیلوگرم بوده، به این ترتیب جا به جایی و حمل و نقل این کپسول ها ساده تر می شود. همین نکته موجب شده است تا از این نوع کپسول به عنوان «کپسول اکسیژن خانگی» نیز یاد شود.

 

قیمت کپسول 5 لیتری

با توجه به این که کپسول های فلزی قابلیت شارژ مجدد و استفاده چند باره دارند، شما می توانید تنها یک بار سیلندر گاز O2 را با حجم دلخواه خود خریداری نموده و برای استفاده در دفعات بعد، تنها آن را شارژ نمایید. به این ترتیب هزینه کمتری بابت خرید این گاز صرف خواهید نمود. با توجه به این نکته، قیمت کپسول های گاز، حتی با شرط برابر بودن حجم آن ها، ثابت نبوده و بسته به شرایط و سفارش مشتریان می تواند متغیر باشد.

قیمت کپسول گاز اکسیژن

خرید کپسول اکسیژن

نکته قابل توجه در رابطه با خرید گاز  O2است که شما می توانید این گاز را به دو صورت تهیه نمایید:

خرید کپسول جدید

شارژ کپسول های قدیمی

ممکن است قصد داشته باشید که از کپسول های قدیمی خود استفاده نموده و آن ها را شارژ نمایید. در این صورت حتما باید پیش از هر اقدامی، از سلامت سیلندر اطمینان حاصل نمایید. ما در سپهر گاز کاویان بخشی از لیست خدمات خود را به انجام تست سلامت سیلندر اختصاص داده ایم تا در زمان استفاده از این کپسول ها از امنیت مشتریان خود مطمئن شویم.

 

نکته مهمی که در زمان خرید کپسول اکسیژن باید به آن توجه نمایید این است که کپسول ها در دو نوع ایرانی و چینی در بازار موجود هستند. به طور معمول سیلندرهای چینی باکیفیت ترین کپسول های موجود در بازار هستند که اغلب گواهینامه بین المللی ISO نیز دریافت کرده اند. سالیان طولانی است که این کشور در حوزه تولید کپسول های فولادی و آلومینیومی فعالیت فعالیت دارد. داشتن گواهینامه جهانی ایزو نیز مزید بر علت شده است تا در سراسر جهان مورد تایید قرار بگیرد.

 

از طرف دیگر، در سالیان اخیر تولیدکنندگان ایرانی نیز از تکنولوژی های روز دنیا استفاده نموده اند تا کپسول های فولادی را به صورت انبوه تولید نموده و روز به روز سطح کیفیت آن ها را ارتقا دهد.

قیمت کپسول گاز اکسیژن

کپسول‌های گاز اکسسیژن در انواع مختلفی وجود دارند. برخی از نوع‌های رایج کپسول‌های این گازعبارتند از:

  1. سیلندر N2 با استفاده از والوهای معمولی: این نوع کپسول‌ها معمولاً در اندازه‌های مختلفی قابل تهیه هستند و برای کاربردهای متنوعی مانند پر کردن لاستیک‌های خودرو، پرشکن و ابزارهای دقیق استفاده می‌شوند.

 

  1. کپسول‌های گاز نیتروژن با پایه متصل شونده: این نوع کپسول‌ها دارای پایه‌هایی هستند که به دستگاه‌ها و سیستم‌های خاصی متصل می‌شوند. معمولاً در صنایع بزرگ مانند صنایع الکترونیکی، داروسازی و اپتیکال استفاده می‌شوند.

 

  1. سیلندرهای N2برای آزمایشگاه: این نوع کپسول‌ها برای استفاده در آزمایشگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی طراحی شده‌اند. ظرفیت کمتری نسبت به سایر نوع‌ها دارند و عموماً برای کاربردهای آزمایشگاهی استفاده می‌شوند.

 

لطفاً توجه داشته باشید که موارد بالا تنها نمونه‌هایی از نوع‌های کپسول‌های این گاز هستند و ممکن است نوع‌ها و برندهای دیگری نیز وجود داشته باشند که متناسب با نیازهای خاص شما باشند. برای تهیه این کپسول ها، میتوانید با شرکت سپهر گاز کاویان تماس حاصل فرمایید.

جنس کپسول

از آنجایی که نیتروژن یک گاز بی اثر است کپسول‌های این گاز معمولاً از جنس فلزی ساخته می‌شوند، به عنوان مثال از فولاد ضدزنگ یا آلومینیوم. این جنس‌ها از تحمل فشار بالا و حفظ گاز درون کپسول به خوبی مطمئن می‌شوند. همچنین، برخی از کپسول‌های گاز  N2 می‌توانند دارای پوشش خارجی ایمنی باشند تا در مقابل ضربه و آسیب‌های خارجی محافظت شوند.

با این حال، برندها و تولیدکنندگان مختلف ممکن است از جنس‌ها و مواد متفاوتی برای ساخت کپسول‌های گاز  N2استفاده کنند. برای اطلاعات دقیق‌تر در مورد جنس کپسول‌های گازN2 ، بهتر است با تأمین‌کنندگان و فروشندگان محلی تماس بگیرید و از آنها جزئیات بیشتری را درخصوص جنس استفاده شده در کپسول‌های مورد نظر خود بپرسید.

قیمت کپسول 40 لیتری

کپسول 40 لیتری ابعادی متوسط دارد و به همین علت یکی از رایج ترین کپسول های گازی محسوب می شود.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت شارژ سیلندر های این گاز و زمان تحویل  با کارشناسان فروش سپهر گاز کاویان تماس حاصل فرمایید.

02146835980

قیمت کپسول 50 لیتری

کپسول 50 لیتری  بزرگترین سایز سیلندر گازی در آزمایشگاه است و نیز همانند سایر گازها، بسته به درخواست مشتری می تواند به صورت سیلندر آماده و یا شارژ کپسول های قبلی ارائه شود.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت شارژ سیلندر های این گاز و زمان تحویل  با کارشناسان فروش سپهر گاز کاویان تماس حاصل فرمایید.

02146835980

تفاوت سیلندر 40لیتری با سیلندر 50لیتری

تفاوت اصلی بین کپسول‌های 40 لیتری و 50 لیتری گاز نیتروژن نیز در ظرفیت حمل آنها است. این اعداد به حجم گاز نیتروژنی اشاره دارند که هر کپسول قادر به نگهداری آن می‌باشد.

بنابراین، کپسول 40 لیتری گاز  N2می‌تواند حدوداً 40 لیتر گاز نیتروژن را در خود نگهداری کند، در حالی که کپسول 50 لیتری قادر به نگهداری حدوداً 50 لیتر گاز نیتروژن است.

به طور کلی، انتخاب بین دو نوع کپسول بستگی به نیاز شما به ظرفیت مورد نیاز و همچنین دسترسی به کپسول‌های مشابه در بازار دارد. در صورتی که نیاز به ظرفیت بیشتری دارید، کپسول 50 لیتری ممکن است مناسبتر باشد. با این حال، قبل از خرید هر کدام از آنها، بهتر است با تأمین‌کنندگان گاز صنعتی و فروشندگان محلی تماس بگیرید تا اطلاعات دقیق‌تری راجع به ویژگی‌ها و قیمت‌های فعلی دریافت کنید. مشاوران فروش شرکت سپهر گاز کاویان میتوانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند، با ما تماس بگیرید.

قیمت کپسول گاز اکسیژن

درصد خلوص های مختلف گاز N2

همانطور که گفته شد یکی از آیتم های تاثیر گذار در قیمت کپسول این گاز حجم سیلندر است اما باید بدانید که درصد خلوص نیتروژنی که قرار است در سیلندر شارژ شود هم در قیمت آن بسیار تاثیر گذار است.

این گاز با گرید های 99.995، 99.999، 99.9992، 99.9995، 99.9999در شرکت سپهر گاز کاویان موجود و قابل ارائه میباشد.