80 59 4683 021

خرید گاز اکسیژن

خرید گاز اکسیژن یکی از عناصر شیمیایی در جدول تناوبی است که نماد آن O و عدد اتمی آن ۸ است. یک عنصر زیستی بوده و همه‌جا چه در زمین و چه در کل جهان هستی یافت می‌شود. مولکول  O2در زمین ازنظر ترمودینامیکی ناپایدار است ولی توسط عمل فتوسنتز باکتری‌های بی‌هوازی و در مرحله بعدی توسط عمل فتوسنتز گیاهان زمینی به وجود می‌آید.

این عنصر در دما و فشار استاندارد به ‌صورت گاز است که حاوی دواتم اکسیژن به فرمول شیمیایی است. O2 عنصر مهم هوا است و از طریق عمل فتوسنتز گیاهان تولید شده و برای تنفس حیوانات لازم است. واژه اکسیژن در دو واژه یونانی Oxus (ترش) و Gennan (زایش) ساخته‌شده است یعنی چیزی که از آن ترشی پدید می‌آید. در فارسی می‌توان برای آن واژه ترش مایه را بکار برد. اکسیژن مایع و جامد رنگ آبی کمرنگ داشته و هر دو بسیار پارامغناطیس می‌باشند ومعمولاً با عمل تقطیر جزءبه‌جزء هوای مایع به دست می‌آید. درصد حجمی آن ۲۰٪ است.

خرید گاز اکسیژن

اکسیژن مایع یکی از اشکال فیزیکی گاز  oxygenاست که به رنگ آبی بسیار کم‌رنگ است و مصارف مختلف صنعتی و آزمایشگاهی دارد. از این ماده در صنایع هوافضا به‌عنوان عامل اکسنده برای موتور پیشران فضاپیماها استفاده می‌شود. دمای میعان  O2منفی ۱۸۲.۹۶ درجه سانتی‌گراد است.

این گاز به شدت با مواد قابل احتراق به ویژه در حالت خالص خود واکنش می دهد و در فرآیند واکنش گرما آزاد می کند. بسیاری از واکنش ها نیاز به حضور آب دارند یا توسط یک کاتالیزور تسریع می شوند  و نقطه جوش / متراکم پایینی دارد: -۲۹۷.۳ درجه فارنهایت (-۱۸۳ درجه سانتیگراد). این گاز تقریباً ۱.۱ برابر سنگین تر از هوا است و کمی در آب و الکل محلول است.

فروش کپسول گاز O2

فروش کپسول گاز  O2با بالاترین کیفیت در مخازن استاندارد که توسط گروه متخصص سپهر گاز کاویان با قیمت مناسب و رقابتی تولید شده صورت می گیرد.

خرید گاز اکسیژن

خرید

خرید گاز اکسیژن با بالاترین کیفیت در مخازن استاندارد که توسط شرکت سپهر گاز کاویان با قیمت مناسب و رقابتی تولید شده را می توانید به راحتی با یک تماس با شماره 02146835980 انجام دهید.

ما گاز اکسیژن را در خلوص ها و غلظت های مختلف ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید گاز اکسیژن، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

همانطور که میدانید این گاز به صورت صنعتی، طبی و آزمایشگاهی  وجود دارد .گاز اکسیژن آزمایشگاهی در حجم ها و گرید های مختلف قابل ارائه میباشد شما قبل از درخواست گاز باید از حجم کپسول و درصد خلوص گاز خود آگاهی داشته باشد و با  تماس با کارشناسان فروش ما آن را در خواست داده  و از قیمت گاز مطلع شوید.

سپهر گاز کاویان با بیش از 15 سال سابقه فعالیت کارشناسان خود در زمینه گازهای تحت فشار، دارنده گواهینامه iso17025، آزمایشگاه مرجع آزمون  و آزمایشگاه کالیبراسیون مفتخر است با بهره‌گیری از سیستم نوین مدیریتی و تجارب متخصصین در زمینه تولید گازهای خالص, مخلوط‌های گازی(ترکیبات گازی یا گازهای ترکیبی میکس), گازهای کالیبراسیون و گازهای آزمایشگاهی با خلوص بالا نیازهای صاحبان مشاغل را تأمین نماید.