80 59 4683 021

شرکت سپهر گاز کاویان: 02146835980 – 02146837072 – 09022734708

خرید گاز هلیوم

خرید گاز هلیوم بسته به نیاز و کاربرد مورد نظر، می‌تواند از طریق تأمین کنندگان مختلف صنعتی و تجاری انجام شود. برای خرید این گاز، می‌توان به شرکت‌های تولید گاز، شرکت‌های تأمین انرژی، شرکت‌های تأمین محصولات شیمیایی و شرکت‌های واسطه‌ای که در فروش گاز HEفعالیت دارند، مراجعه کرد.

قیمت این گاز به موارد متعددی وابستگی دارد. خلوص گاز، حجم کپسول و نحوه دریافت آن از جمله عوامل موثر بر قیمت گاز HE در زمان خرید هستند. ممکن است شما قصد داشته باشید کپسول های قدیمی را با این گاز شارژ کنید. بدیهی است که هزینه شارژ کپسول ها با قیمت خرید کپسول و سیلندر گاز HE متفاوت خواهد بود.

برای خرید این، بهتر است با تأمین کنندگان معتبر و مطمئن همکاری کنید و در مورد قیمت، کیفیت و شرایط تحویل دقیقاً اطلاعات کافی و مورد نیاز را جمع آوری کنید.

سپهر گاز کاویان تولیدکننده گازهای صنعتی و آزمایشگاهی با کیفیت و خلوص بالا میباشد. مجموعه سپهر گاز کاویان، گازهلیوم آزمایشگاهی فشرده را درانواع خلوص و غلظت ارائه می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی مشخصات و اطلاعات خرید گاز مطالب زیرین را به دقت مطالعه فرمایید.

خرید گاز هلیوم

خواص

طبق تحقیقات و آزمایشات ملی جفرسون خواص هلیوم عبارت هستند از:

عدد اتمی منظور همان تعداد پروتون های موجود در هسته ۲ می باشد

نماد اتمی این عنصر در جدول تناوبی He می باشد

وزن اتمی( جرم متوسط اتم): ۴.۰۰۲۶۰۲

تراکم این گاز ۰.۰۰۰۱۷۸۵ گرم در هر سانتی متر مکعب

فاز دمای اتاق: گاز

نقطه ی ذوب: منهای ۴۵۸.۰ درجه فارنهایت و منهای ۲۷۲.۲ درجه سانتی گراد می باشد

نقطه ی جوش این گاز منهای ۲۶۸.۹۳c

کاربرد و موارد استفاده

بر اساس پیش بینی های انجام شده در سال های آتی تولید و فروش هلیوم بسیار بالا رفته . خواص اساسی و قابل توجه این ماده باعث مفید بودن آن برای بسیاری از کاربردها شده است. اما تعداد افراد کمی از طیف گسترده کارایی آن ها مطلع هستند.

کاربرد در فرآیندهای صنعتی

برنامه های کاربردی هوا و فضا

کاربردهای نظامی

در فناوری های پزشکی

تحقیقات با استفاده از هلیوم مایع در خط مقدم نقشی اساسی ایفا می کند

تاثیرگذار بر فعالیت های مهم تجاری و نظامی

خرید گاز هلیوم

قیمت و خرید گاز هلیوم

قیمت گاز  Heبه دلیل تولید و تأمین آن از منابع مختلف، به دلیل تفاوت در روش‌های تولید، نحوه ارائه، هزینه‌های حمل و نقل و ذخیره‌سازی، تأثیرات عوامل زیست محیطی و اقتصادی، متغیر است و به صورت متفاوت در مناطق و کشورهای مختلف محاسبه می‌شود.

 

همچنین، به دلیل استفاده محدود از گاز هلیوم در برخی صنایع و کاربردها، قیمت آن نیز به صورت نسبتاً بالاست.

شرکت سپهر گاز کاویان تولید کننده و تامین کننده انواع گازهای خلوص بالا و گاز میکس می‌باشد، که یکی از این گاز خلوص بالا گاز هلیوم است. سپهر گاز کاویان با کیفیت بالا و قیمت مناسب گاز خلوص بالا هلیوم را تهیه و به فروش می‌رساند. همچنین تجهیزات جانبی کپسول‌های گاز هلیوم از جمله رگولاتور را با قیمت مناسب به فروش می رساند.

02146835980