80 59 4683 021

خرید گاز آرگون در سپهر گاز کاویان. گاز آرگون یک گاز نجیب است که در هوا به مقدار 0.934% وجود دارد. این گاز بی رنگ، بوی ندارد و غیر سمی است. گاز Arدارای کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف از جمله پزشکی، جوشکاری، لیزر، لحیم کاری، کشتی سازی، تولید فلزات، تولید شیشه و پلاستیک، عایق بندی و غیره دارد. در ادامه به مطالبی که برای خرید گاز آرگون به شما کمک میکند میپردازیم

نام های دیگر این گاز

نام های مختلفی برای این گاز وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از:

آرگون

گاز نجیب

گاز خنثی

گاز بی اثر

گاز اتمسفری

نام گاز آرگون از کلمه یونانی “Argon” گرفته شده است که به معنای “بی عمل” است. این نام به این دلیل انتخاب شده است که گاز آرگون با هیچ عنصر دیگری واکنش نمی دهد.

در فارسی، گاز آرگون را معمولاً با نام “آرگون” می شناسند. اما گاهی اوقات از نام های دیگری مانند “گاز نجیب” یا “گاز بی اثر” نیز استفاده می شود.

در انگلیسی، آرگون را با نام “Argon” می شناسند. اما گاهی اوقات از نام های دیگری مانند “Noble gas” یا “Inert gas” نیز استفاده می شود.

 

خرید گاز آرگون

خرید

برای خرید گاز آرگون ، می توان از شرکت های تولید کننده و توزیع کننده گاز صنعتی یا فروشگاه های تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی اقدام کرد. در هنگام خرید ، باید به موارد زیر توجه کرد:

خلوص گاز: این گاز در خلوص های مختلف از جمله 99.999%، 99.99%، 99.9% و 99% تولید می شود.
حجم گاز: در سیلندر های مختلف از جمله 1 لیتری، 2 لیتری، 5 لیتری، 10 لیتری، 20 لیتری، 40 لیتری، 50 لیتری، 68 لیتری و 80 لیتری عرضه می شود.

قیمت گاز: قیمت این گاز با توجه به خلوص، حجم و شرکت تولید کننده متفاوت است.

در هنگام خرید ، باید توجه داشت که سیلندر گاز باید دارای استانداردهای ایمنی باشد و به طور صحیح مهر و موم شده باشد. همچنین، باید اطمینان حاصل کرد که سیلندر گاز برای استفاده در کاربرد مورد نظر مناسب است.

در اینجا چند نکته برای خرید گاز Arآورده شده است:

از شرکت های معتبر و دارای مجوز خرید کنید. سپهر گاز کاویان یکی از شرکت های معتبر در زمینه فروش انواع گاز های خالص مانند آرگون ، نیتروژن ، هلیوم ، اکسیژن و … میباشد
شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید
02146835980
02146837072

خلوص گاز را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

حجم گاز را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

از سالم بودن سیلندر گاز و مهر و موم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

با رعایت این نکات، می توانید یک خرید مطمئن و رضایت بخش داشته باشید.

قیمت

قیمت کپسول آرگون بر اساس حجم و نحوه ارائه آن متغیر می باشد. به طور کلی خرید این گاز به دو صورت امکان پذیر است:

شارژ کپسول آرگون
خرید کپسول یا سیلندر Ar

لیست قیمت خرید گاز آرگون

برای دریافت لیست قیمت کپسول آرگون از طریق یکی از راه های ارتباطی درج شده در صفحه تماس با ما، با کارشناسان ما تماس بگیرید. با توجه به نوسانات بازار، امکن وجود اختلاف میان قیمت های اعلام شده در سایت با قیمت روز وجود دارد. از این رو برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی می تاونید با ما تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت سپهر گاز کاویان جدیدترین لیست قیمت کپسول آرگون را در اختیار شما قرار دهند.

قیمت شارژ سیلندر

قیمت شارژ کپسول Argon بسته به طور مستقیم با خلوص گاز و حجم کپسول یا سیلندر، در ارتباط می باشد. برای تعیین قیمت شارژ کپسول آرگون ، ابتدا خلوص گاز و حجم کپسول را تعیین کرده و بر اساس قیمت شارژ هر لیتر کپسول، هزینه نهایی را محاسبه نمایید.

فهرست مطالب

فهرست مطالب